tekst Bartka

0    6 flashcards    Bartek2007
download mp3 print play test yourself

Question Answer
Byłem na wakacjach nad morzem w Irlandii w zeszłym tygodniu z moją rodziną. Nie podobało mi się na wakacjach ponieważ wydarzyło się wiele strasznych rzeczy.
start learning
I was on A seaside holiday in Ireland last week with my family. I didn't enjoy The holiday because a lot of horrible things
Najpierw mój brat zapomniał paszportu i spóźniliśmy się na samolot do Dublina. Mama była zła i krzyczała na niego. Na szczęście był inny samolot. Kiedy zabraliśmy nasz bagaż w Dublinie, nie było tam walizki mojego taty.
First my brother forgot his passport and we missed our plane to Dublin. Mum was angry and shouted wt him. Luckily, there was another plane and we got that. When we picked up our luggage in Dublin, my dad's suitcase wasn't there.
W końcu dotarł taksówką następnego dnia. Pojechaliśmy autobusem na nasz kemping. Przyjechaliśmy późno i jesteśmy bardzo zmęczeni.
start learning
In The end it arrived by taxi the next day. We took A bus to our campsite. We arrived late and we are very tired.
Rozstawiamy namioty w ciemności, ale w środku nocy Mój namiot upadł. Wziąłem śpiwór i spałem w kabinie prysznicowej.
We put up our tents in The dark but in The middle of The night my tent fell Down. I took my sleeping bag and slept in the shower block.
Następnego dnia wybraliśmy się na wycieczkę łodzią na wyspę. Podróż trwała dwie godziny i cały czas poczułem chorobę morską. Kiedy przyjechaliśmy, zaczęło padać.
start learning
The next day we went on a boat trip to an Island. The trip took two Hours and i felt seasick all The Time. When we arrived, it started to rain.
Przez cały ranek siedzieliśmy w kawiarni, a potem dostaliśmy wczesną łódź. To nie było fajne. Przez dwa dni nie działo się nic strasznego. Potem na lotnisku ktoś ukradł mój plecak z kamerą.
We sat in A Cafe all morning and then we got an early boat back. It wasn't much fun. For two days nothing horrible happened. Then at The aiport someone stole my rucksack with my camera in it.

You must sign in to write a comment